Romulus Boieru – “Retro”

RETRO

Şi mi-e drag când pun condeiul
Să se joace pe hârtie;
Îmi inspiră câteodată,
Amintiri din cătănie.

Şi mi-e drag când văd ostaşii
Zvelţi, frumoşi, ca nişte ZMEI.
Doamne, unde-i vremea-aceea?
Când şi eu am fost ca ei.

Când aud mândrul răsunet
Din cântări de vitejie,
Doamne, mult mi-e dragă ţara,
Scumpa noastră Românie!.

Şi mi-e dor să trag cu puşca,
S-o ţin strânsă de uluc.
Aşa-mi vine câteodată,
În armată să mă duc.

Undeva, să fiu departe
Şi să-i scriu mândruţei carte,
Ea să mă aştepte-n gară,
Când mă voi libera iară.

romulus boieru - flori de matraguna
Romulus Boieru – „Flori de mătrăgună”, Mediaş, Editura Samuel, 2014.

Volumul poetului Romulus Boieru există în fondul de carte al  Bibliotecii municipale St.L.Roth Mediaş şi îl puteţi lua acasă sub formă de împrumut.

Leave a Reply

