George Puşcariu – “Micul prinţ”

PuscariuGeorge Puşcariu „Arlechin de şapte zile”, Braşov, Editura ETIOS, 2ooo.

Prin munţii învechiţi în ceaţă mă aşteaptă,
Cărările copilăriei, calea dreaptă, .

Cu florile reginei prinse-n butoniere.
Sunt Micul Prinţ ce-mi apăr visul cu putere: –

Am desenat în stâncă şoimul cel mai iute.
Ia-ţi zborul, şoimule, din inimă şi du-te-

Prin ceaţă Saint Exupery demult m-aşteaptă
Cu inima în vânt să-ţi tai o cale dreaptă.

Aşa cum el prin nori descătuşa un soare,
Aripele de vis nu l-au lăsat să zboare-

Te du şi adu-mi zilele catapultate
Sunt ale mele zile şi poate tot se poate

Să mai visez din ele cerurile sparte
Strivite–n munţii osteniţi ca într-o carte

Leave a Reply

