Leave a comment

Ligia Csiki “Rânduieli răsturnate”

rânduielile s-au răsturnat
ca şi când căruţa veacurilor
s-ar fi poticnit într-o stea
şi vieţile noastre s-au prăvălit încâlcind ordinea zilelor

eu te-am văzut când te-ai rupt
din pământul vâscos al pântecului meu

tu trebuia să mă vezi
când mă voi cufunda
în groapa căscată din trupul mamei mele.

ligia csiki - dereticarea spatiului

Ligia Csiki „Dereticarea spaţiului”, Cluj Napoca, Editura Fundaţiei Alfa, 2012.

Volumul de poezii “Dereticarea spaţiului” există în fondul de carte al Bibliotecii “St.L.Roth” Mediaş şi îl puteţi lua acasă sub formă de împrumut.

Leave a Reply

