Leave a comment

“Medieşenii Rock and Roll” – O lansare în stil mare !

Picture 001

Bravo Mircea Hodârnău, a fost un spectacol ROCK de zile mari, cum n-a mai fost de mult in oraşul nostru.
Trupa Liceului „St.L.Roth”, LIBRARY SPIRITS, m-a dus înapoi în timp ca prăjitura Madeleine a lui Marcel Proust. Nici că se putea să fie mai bună alegerea trupei de a deschide evenimentul cu piesa  Metallica „Master of Puppets”(cover), păcat doar că nu au un vocalist. Ascultându-i, instant mi-am adus aminte de Rockerii din Mediaşul anilor 1990.
Nu ştiu mare lucru despre trupele rock din Mediaş din perioada comunistă, dar ştiu cu siguranţă multe despre cele după ’90, mai ales despre una deosebită, foarte dragă mie P.S.U., compusă din : Călaie (voce), Carol (bass), Popică (tobe) şi fratele meu Scripcă (chitară solo), care la fel ca şi aceşti liceeni, aveau o pasiune comună: muzica rock.
Totodată mi-am adus aminte de concertele lor, de repetiţiile pe care le făceau în subsolul Clubului Tineretului, acolo unde se ţinea şi Rockoteca, şi acasă la noi, în pivniţa tatălui meu, printre damigenele de vin, inspiraţi fiind chiar de Bacchus.
Am să vă povestesc odată despre Rockerii din Mediaş, despre sacrificiile făcute de a-mi cumpăra tricoul meu cu Sepultura, geaca de piele, un MC foarte tare luat cu 50 DM (o grămadă de bani la vremea respectivă), strâmţari, şpiţari şi despre multe alte poveşti foarte faine, trăite alături de prieteni buni şi oameni adevăraţi.
Despre trupa P.S.U puteţi citi în volumele rockerului Mircea Hodârnău, cărti pe care le voi citi cu siguranţă.
Apropo, pe rockerul Mircea Hodârnău îl ştiu de foarte mulţi ani, chiar de la Rockotecă, singurul loc din Mediaş, unde se asculta muzică bună şi adevărată.

Bravo Mircea, felicitări şi Long Live Rock and Roll !!!

Leave a Reply

