Jimmy Ionescu “DUPĂ CE ŢI-AI DESCOPERIT ÎNGERUL”

ionescu-jimmy-grup-social
Ion Mihai Ionescu “Grup social – poeme necenzurate”, Medias, ilogicDesign, 2014

zilele trecute am avut un vis
se făcea că urcam cu liftul
am ridicat receptorul şi am format un număr
apoi am auzit un înger suspinând
cum se foloseşte
mixerul microfonul căştile
iar studioul de la ultimul etaj
a devenit vânt
de ce radio
pentru că mănânc jurnalism pe pâine
tehnica progresează şi
nu ştii când apare uzura morală
pentru că am o voce
cu un timbru special
nu e la fel de sexy ca
a lui andrei gheorghe şi
cred în puterea unei
conversaţii rafinate
am ales radioul
cu voluptate pe de-o parte
a iluziei că eşti un fel
de zeu al fm-ului
că eşti cineva care face şi desface
prestigii cariere ierarhii
şi cu smerenie pe de altă parte
că te amăgeşti cu putere şi
îţi inventezi mereu motivaţii
dacă ai deja în tine
sămânţa binelui
radioul te ajutăt
te umple
te împlineşte
nu pentru a fi fericit
ci doar mulţumit
nu mi-am propus niciodată
că-l pot intervieva pe dumnezeu
totul este sa ajungi on air
la microfon
după ce ţi-ai descoperit îngerul
am ajuns în eter
folosind cuvintele cu dexteritatea
cu care mâncătorul de seminţe
azvârle cojile
olé
alături de prietenii
care ştiu de ce
florin părintele muzicii
zeppelinul radu jazzman-ul danu’
corneluş cosmi neluţu de la butoane
fraţii b un alt tibi clau mihai cristina
mircione neamţu şi rikanu
restul s-au prăbuşit ca un avion
într-o tăcere a amintirilor
nu-i mai reţin
pe lentila absentă a sufletului
cui i-ar păsa
dacă le e rău sau bine

Multe din volumele jurnalistului şi scriitorului medieşean Jimmy Ionescu le găsiţi în fondul de carte al Bibliotecii municipale St.L.Roth Mediaş şi le puteţi lua acasă sub formă de împrumut.

Leave a Reply

