“Imperia”- Romulus Boieru

Eşti frumoasa ca visul unei nopţi de vară
Visat într-un iatac domnesc.
Cât de frumoasă poţi să fii,
Căci nu mă pot opri a te privi.

Şi ochii tăi magnifici ca smaraldul
Mă fac a-mi declanşa hazardul,
De-mi vine-a m-arunca în aventură
Precum un albatros în plină mare.

O ! Simt că-n mine focul arde tare,
Mă simt vrăjit de-al tău zâmbet îngeresc,
Iar părul tău ce curge lin pe umeri
Mă-ndeamnă să-l mângâi şi e firesc.

Eu nu mă pot abţine a-ţi spune:
„Imperia, ce mult eu te iubesc !”
Hai, vino, vino-n braţe să te strâng
Şi-apoi cu tine să alerg prin crâng,

Prin iarba deasă să ne tăvălim.
Hai, vino, prinde-mă de mână,
Vreau să te duc departe…undeva
Unde doar noi doi să fim şi să ne iubim.

 

oglinda Romulus Boieru „Oglinda Timpului”, Mediaş, Contrast Publicitate, 2016.

Volumul poetului Romulus Boieru există în fondul de carte al  Bibliotecii municipale St.L.Roth Mediaş şi îl puteţi lua acasă sub formă de împrumut.

Poezii semnate Romulus Boieru găsiţi aici : https://andreeabooks.wordpress.com/poezie/

Leave a Reply

